Yenilikçi e-ticaret platformu, mobil ve mağaza içi tablet uygulamaları, e-ihracat çözümleri, pazaryeri entegrasyonları, sipariş yönetim sistemleri ve daha birçok kurumsal fonksiyonu ile şirketlerin hem yurt içi hem yurt dışı satışlarını tek bir operasyon merkezi üzerinden yönetmeyi sağlayan Akinon, Dubai’nin ardından Yunanistan’da da yeni ofisini hizmete sundu. Akinon, omni-channel teknolojisini yurt dışına ihraç etmeye devam ediyor.

Konuyla ilgili açıklamada bulunan Akinon’un Kurucu Ortağı ve CEO’su Tolga Tatari; “Dünyanın ve Türkiye’nin önde gelen perakende markalarına, operasyonlarını tüm kanallarda kesintisiz, uyumlu, güvenli ve hızlı sürdürebilmeleri için omni-channel çözümleri üretiyoruz ve aslında şirketlerin dijital dönüşümlerine destek oluyoruz.

Özellikle perakende deneyimini tüketici açısından zirveye çıkaran omni-channel yönetiminde maksimum hız ve lojistik avantajları, e-ticaret tarafında da güvenlik ve hızı ön plana çıkaran çözümlerimizle yurt içinde 45, yurt dışında ise 12 marka ile çalışıyoruz. Akinon olarak, Türkiye’de kısa sürede kanıtladığımız başarımız ve global rekabette öne çıkan ürünlerimizle dünya devi bir teknoloji çıkaracağımıza inanıyoruz.” diye konuştu.

“Hedef Türkiye’den teknoloji ihraç etmek”

Yurt dışında hali hazırda önemli markaların omni-channel operasyonlarını başarıyla yürüttüklerini belirten Tatari şöyle devam etti; “Operasyonlarımızı yurt dışında çoğaltarak etki alanımızı daha da genişleteceğiz. Yurt dışında hizmete açtığımız ofisleri bu sebeple çok önemsiyoruz. Teknolojimizi ve uzmanlığımızı daha iyi anlatabileceğiz.

1 ay önce Dubai’de, şimdi de Yunanistan’da bir ofis açtık. Yakın zamanda da Polonya ve Romanya’daofislerimizi açacağız. Yerli yazılımın dünyaya açılması konusunda önemli bir adım olduğunu düşünüyoruz. Önümüzdeki 5 yıllık hedefimiz, yüzde yüz yerli bir marka olarak, dünyaya açılıp Türkiye’den teknoloji ihraç etmek ve global bir şirket haline gelmek.” dedi.

Akinon, kurulduğu günden bu yana çağın ilerisinde olmayı ve geleceğin teknolojilerini kullanmayı vizyonu olarak belirleyen markaların çözüm ortağı olarak, Türkiye ve dünyanın önde gelen ülkelerinde fark yaratıyor. Bulut teknolojileri üzerinde çalışan ürünler sayesinde, LC Waikiki, A101, Marks & Spencer, Sephora, Lacoste gibi iş birliği yaptığı birçok markanın müşterilerine hızlı ve benzersiz bir alışveriş deneyimi yaşatmaları için gerekli bütün altyapıyı sağlayan Akinon perakende şirketlerinin dijital dönüşümünü gerçekleştiriyor.

Akinon, aynı zamanda Perakende Günleri 2019’un da ana sponsoru oldu.

Akinon, Türkiye’nin ve dünyanın önde gelen markalarının omni-channel operasyonlarını yapmalarını sağlayan bir ticaret platformudur. Tamamen bulut teknolojileri üzerinde çalışan bu platform, içerisindeki çözümleri ile markalara müşterilerine dokunduğu her noktada bulunarak benzersiz bir alışveriş deneyimi yaşatmalarına olanak verir.

E-ticaret alanında Türkiye ve dünyada pek çok başarı öyküsüne imza atmış deneyimli bir ekip tarafından geliştirilen sağlam, hızlı ve ölçeklendirilebilir bulut ticaret (cloud commerce) çözümleri ile Akinon, perakende sektörünün yalnız kendi işine odaklanmasını sağlıyor. Her zaman son model olan bir teknoloji ile müşterilerinin omni-channel yapmalarına olanak veren Akinon, markaların çözüm ortağı olarak Türkiye’de ve dünyanın önde gelen ülkelerinde fark yaratıyor.