Aydın’ın Buharkent ilçesinde yaşanan üzücü olayda, 3 yaşındaki A.D. evde bulunan tiner dolu şişeyi yanlışlıkla içerek hastanelik oldu. Edinilen bilgilere göre olay, Buharkent’te bir evde meydana geldi. Küçük çocuk A.D.’nin, içerisinde tiner bulunan şişeyi su ya da içecek zannederek ağzına götürdüğü ve bir miktar içtiği öğrenildi. Kısa süre sonra fenalaşan çocuk, ailesi tarafından durumun fark edilmesi üzerine hızla hastaneye götürüldü.

Kahramanmaraş’ta 18 milyon TL’lik asfalt yatırımı tamamlandı
Kahramanmaraş’ta 18 milyon TL’lik asfalt yatırımı tamamlandı
İçeriği Görüntüle

İlk Müdahale Buharkent’te Yapıldı

Aile yakınları tarafından Buharkent Devlet Hastanesi’ne götürülen çocuk, burada yapılan ilk müdahalenin ardından durumunun ciddiyeti nedeniyle Nazilli’ye sevk edildi. Küçük A.D., daha sonra Nazilli Devlet Hastanesi yoğun bakım ünitesinde tedavi altına alındı. Doktorların çocuğun hayati tehlikesinin sürdüğünü belirttiği öğrenildi. Olayla ilgili olarak yetkililer tarafından inceleme başlatılırken, evde bulunan kimyasal maddenin nasıl erişilebilir halde olduğu araştırılıyor.

Uzmanlardan Uyarı: Kimyasallar Çocuklardan Uzak Tutulmalı

Sağlık uzmanları, özellikle evlerde bulunan tiner, deterjan ve benzeri kimyasalların çocukların ulaşamayacağı yerlerde saklanması gerektiğine dikkat çekiyor. Bu tür maddelerin yanlışlıkla içilmesinin hayati risk taşıdığı vurgulanıyor.

Kaynak: DHA