Asayiş
Spor
Dünya
Kahramanmaraş
Gündem
Eğitim
Ekonomi
Güncel
Çevre
'Sevgi İlaçtır' dedik ya...
Serdar ERDOĞANYILMAZ
Defalarca yazdım ve yazmaya devam ediyorum... Sevgi üzerine, hoşgörü üzerine... "Sevgi İlaçtır" başlığı ile bir kaç kere yazdım. Neden sevgi üzerinde ısrarcıyım? Neden hoşgörü deyip duruyorum? Çünkü Kahramanmaraş'ta yaşıyoruz. Çünkü hasetlik fesatlık hastalığımız devam ediyor. *** Arkadaşlar bu hasetlik, bu kıskançlık niye? Yüce Allah bu şehre her nimeti vermiş... Binlerce şükür ki cennet gibi bir memleketimiz var. Öyleyse neyi beğenmiyorsunuz? *** Önce birbirimizi sevmeyi öğrenmeliyiz. En azından Allah için sevmeye çalışın. Kendi değerlerimize sahip çıkalım. İdarecilerimize sahip çıkalım. Siyasetçilerimize sahip çıkalım. Milletvekillerimiz, Valimiz ve Belediye Başkanlarımız görev başındalar. Daha iyi işler yapmak için emek veriyorlar. Bize düşen görev onlara destek olup motive etmektir. Eleştirmesine eleştirelim ama kırmayalım. İsteklerimizi söyleyelim... Eksiklerimizi dile getirelim... İncitmeden, kırmadan sevgiyle yapalım eleştirilerimizi... Bu insanlar görev başındalar ve heyecanla çalışıyorlar. Teşvik edelim, moral verelim ki daha iyi çalışsınlar. *** Üstelik şu anda birlik ve beraberlik zamanıdır. Kahramanmaraş'ımızı ve Büyük Türkiye'yi güzel günler bekliyor. Referandum ortamını bahane edip suyu bulandırmak isteyenlere meydan vermeyelim. Kahramanmaraş'ta sevgi ile birleşip beraber olalım. Kriz tellallarına inanmayalım. Önceliğimiz sevgi olursa... Peygamber ahlakını esas alırsak... Yüce Allah'ın ipine tutunursak, bizi kimse tutamaz. İyi günler.
Yorumlar
Trend Haberler
Akaryakıt istasyonunda silahlı saldırı: Yaralılar var
AK Parti Gençlik Kolları Başkanı Furkan Ünaldı dünyaevine girdi
Kahramanmaraş'ta arkadaş kavgası kanlı bitti: 1 yaralı
İnşaatta iskelenin devrildiği kazada ölü sayısı 3’e yükseldi
Kanalda ces*t olduğu ihbarıyla çalışma başlatıldı
Kapı gıcırtısı kavgasında hayatını kaybeden baba toprağa verildi