İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, polis atama ve yer değiştirme işlemleri ile ilgili NSosyal hesabından açıklama yaptı. Bakan Yerlikaya, "Suç ve suçlularla mücadeleyi yılın 365 günü 24 saat sürdüren kahraman polislerimizin çalışma koşullarıyla ilgili konular, ayaküstü konuşularak geçiştirilemeyecek kadar önemlidir. İlk kez Emniyet Hizmetleri Sınıfı Mensupları Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliği'nde yapılan değişiklikle, atamalarda daha hakkaniyetli ve kurumsal gereksinimlere uygun Görev Puanı Sistemi'ne geçilmiştir. Emniyet teşkilatında birimlerin ve personel ihtiyaçlarının belirlenmesi amacıyla standart kadro çalışması 2025 yılı sonunda tamamlanacak ve 2'nci şark konusu ile ilgili değerlendirme kamuoyuna duyurulacaktır. 2025 yılının 'Aile Yılı' olması nedeniyle önceki yıllarda yılda 2 kez yapılan mazeret atamaları, bu yıl her ay yapılmaya başlanmıştır ve böyle devam edecektir. Polislerimizin beklentilerini çok iyi biliyorum. Her bir konuyla ilgili titizlikle çalışıyoruz. İnşallah zamanı geldiğinde hep birlikte neler olduğunu göreceğiz" dedi. (DHA)
Kahramanmaraş
Asayiş
Gündem
Spor
Güncel
Genel
Magazin
Dünya
Eğitim
Ekonomi
GÜNDEM
Sağlık
HABER
Kahramanmaraş'ta İkinci Şark Görevi İçin Yeni Düzenleme
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, emniyet teşkilatında standart kadro düzenlemesinin 2025 yılı sonunda tamamlanacağını ve ikinci şark göreviyle ilgili değerlendirmelerin kamuoyuna duyurulacağını açıkladı.
Kaynak: DHA
Yorumlar
Trend Haberler
Cesetsiz cinay*tte Kahramanmaraş detayı: Vahş*tin sır perdesi böyle aralandı
Kahramanmaraş Şehir Hastanesi inşaatında sona doğru
Astsubay Kıdemli Başçavuş Turan Göl kimdir? Neden şehit oldu?
Mühimmat deposunda patlama: 2 ölü
Kahramanmaraşlı genç kadın otel odasında ölü bulundu
Feci kaza: Hastaneden birliğine dönerken hayatını kaybetti




