zmir Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü (İZSU), kentte 13 ilçede uygulanan planlı ve dönüşümlü su kesintilerinin sıklığını artırarak artık her gün uygulanacağını duyurdu.

İZSU’dan yapılan açıklamaya göre, bölgede yağış rejimindeki düzensizlik ve kuraklık nedeniyle daha önce 2 günde bir yapılan su kesintileri yeniden planlandı. Yeni düzenlemeyle Karabağlar, Konak, Bornova, Balçova, Narlıdere, Güzelbahçe, Buca, Gaziemir, Karşıyaka, Çiğli, Bayraklı, Menemen ve Menderes ilçelerindeki bazı mahallelerde su kesintileri her gün 23.00 ile 05.00 saatleri arasında uygulanacak.

İsimsiz hayırsever 30 ton karpuzu vatandaşlara ücretsiz dağıttı
İsimsiz hayırsever 30 ton karpuzu vatandaşlara ücretsiz dağıttı
İçeriği Görüntüle

İZSU yetkilileri, vatandaşları su tasarrufu konusunda duyarlı olmaya çağırdı.

Kaynak: DHA