İddiaya göre bir süredir eşinin davranışlarından şüphelenen kadın, doktor olan eşi Mithat'ın telefonunu kontrol etti. Telefonda, aynı sağlık kuruluşunda çalışan hemşire Yasemin ile yapılan yazışmaları bulan kadın, gördüğü mesajların ardından büyük şaşkınlık yaşadı. Mesajlarda ikili arasında kıskançlık tartışmaları yaşandığı, hemşirenin doktor Mithat'a evliliğini sonlandırması yönünde baskı yaptığı öne sürüldü.
"Ya Karını Boşarsın Ya da Bu İlişki Biter" İddiası
Ortaya çıktığı belirtilen yazışmalarda hemşire Yasemin'in, doktor Mithat'a eşinden ayrılması konusunda ültimatom verdiği iddia edildi. Mesajlarda, hemşirenin doktoru eşiyle birlikte gördüğü ve bu durumdan rahatsız olduğu ifadeleri yer aldı. Doktorun ise eşinin hâlâ resmi olarak hayatında olduğunu belirterek durumu sakinleştirmeye çalıştığı öne sürüldü.
Çarşıdaki Görüntü Tartışma Konusu Oldu
İddiaya göre hemşire Yasemin, doktor Mithat ile eşini birlikte yürürken gördü. Bu durumun ardından yapılan mesajlaşmalarda kıskançlık tartışması yaşandığı öne sürüldü. Yazışmalarda yer aldığı iddia edilen ifadeler arasında, eşine sarılması ve öpmesiyle ilgili sitemlerin bulunduğu belirtildi.
Yazışmalar Mahkemeye Taşındı
Doktorun eşi, telefonunda gördüğü mesajları delil olarak kullanarak hukuki sürece başvurdu. Yaşanan olayla ilgili tarafların iddiaları ve mahkeme sürecinin nasıl ilerleyeceği merak konusu oldu. Ortaya çıkan mesajlar sosyal medyada da gündem olurken, olay sağlık çalışanları arasındaki ilişki iddiaları üzerinden tartışılmaya devam ediyor.





