İlk ve İkinci Sınıflara “Gelişim Raporu” Uygulaması
Millî Eğitim Bakanlığı tarafından hayata geçirilen “Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli” kapsamında bu yıl önemli bir değişiklik uygulamaya alındı.
Buna göre ilkokul 1. ve 2. sınıf öğrencileri için geleneksel karne yerine, öğrencilerin yalnızca akademik başarılarını değil; zihinsel, sosyal, duygusal, duyuşsal ve fiziksel gelişimlerini de kapsayan “Gelişim Raporu” verilecek.
Bu uygulamayla öğrencilerin çok yönlü gelişiminin daha kapsamlı şekilde takip edilmesi hedefleniyor.
Diğer Sınıflarda Karne Uygulaması Devam Ediyor
İlkokul 3. sınıftan itibaren tüm kademelerde ise geleneksel karne sistemi uygulanmaya devam edecek. Öğrenciler, ders başarılarını ve yıl içi performanslarını gösteren karnelerini alarak yaz tatiline başlayacak. Eğitim camiası, yeni modelin öğrenci gelişimini daha bütüncül şekilde değerlendirmeyi amaçladığını belirtiyor.




