Gül, aracı teslim aldıktan kısa süre sonra ilk kusuru araç yıkamaya götürdüğünde fark etti. Bagaj kısmında boşluk olduğunu gören Gül, ilerleyen günlerde aracın farklı noktalarında da hasarlar olduğunu tespit etti.
Arızalar Bitmedi, Menzil Beklentiyi Karşılamadı
Bilal Gül, yetkili servise ve bayiye başvurarak aracın iadesini veya değiştirilmesini talep etti. Ancak firma, sorunların kendilerinden kaynaklanmadığını belirtti. Gül’ün iddiasına göre, daha sonra aramalarına dahi cevap verilmedi.
“Araç, 300 kilometre menzil vaadiyle satıldı ama en fazla 150-160 kilometre yol gidebiliyor” diyen Gül, geçtiğimiz hafta sonu aracın “elektrik çekiş sistemi arızası” vererek yolda kaldığını söyledi. Aracın saatler sonra tekrar çalışmaya başladığını ancak aynı hatanın tekrarladığını dile getirdi.
“Yağmur Suyu Araç İçine Giriyor”
Arka bölümdeki boşluk nedeniyle yağmur suyunun ve dışarıdan suyun araca girdiğini belirten Gül, “Bataryadan sesler geliyor. Eşim hastanede görevli olduğu için aracı aktif olarak kullanıyor. 2 gün önce tamamen elektrik arızası verdi. Gaziantep Opel servisine başvurdum, ölçüm yaptılar ama kendilerinden kaynaklı olmadığını söylediler. Daha sonra ise telefonlarımıza cevap vermediler” dedi.
Mağduriyetinin giderilmesini isteyen Gül, “Bu araçla uğraşabilecek durumda değilim. Aracımın iade alınmasını ve yerine sorunsuz bir araç verilmesini istiyorum” ifadelerini kullandı.
Kaynak: İHA



