Instagram'ın Temmuz ayı başında piyasaya sürdüğü Threads, kısa sürede dünyanın en hızlı büyüyen uygulaması haline geldi ve başlangıçta Elon Musk'ın şimdi X olarak yeniden markalaşan platformu Twitter'a bir rakip olarak ortaya çıkmıştı.

Rakibinin temel özellikleri olmadan piyasaya sürülmesine rağmen, Twitter'ın Musk yönetimindeki politika değişiklikleri nedeniyle yaygın bir tepkiyle karşı karşıya olduğu önemli bir zamanda erken stratejik olarak piyasaya sürülmesi Threads'in hızla kullanıcı toplamasına yardımcı oldu.

Ancak Threads, lansmanından bu yana geçen haftalarda sosyal ağların en temel özelliklerinden biri olan uygulama dışında kullanabilme özelliğinden yoksundu.

Geçtiğimiz hafta Threads web uygulaması nihayet kullanıma sunuldu ve platformun şefi ve Instagram patronu Adam Mosseri web deneyiminin Threads'in internet sitesi adresinden herkes tarafından kullanılabileceğini duyurdu.

Mobil istihbarat firması Sensor Tower, bu ayın başlarında Threads'teki günlük aktif kullanıcı sayısının platformun lansmanından bu yana yüzde 80'in üzerinde düştüğünü ve günde yalnızca 8 milyon kullanıcının uygulamayı kullandığını bildirdi.
 

Editör: METEHAN NAZLI