Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan partisinin düzenlediğiMüftülük meydanındaki mitinge katıldı. Alanı dolduran yaklaşık 90 bin kişiReis’ini Ak Partinin son klipindeki ‘Dönmem geri senin yolundan, zor olsa da,dağlar duman kar kış olsa da, yolun sonu sır olsa da dönmem geri, seninyolundan’ dizeleriyle karşıladı. Mahşeri kalabalık karşısında büyülenen Erdoğanmuhalefete atıfta bulunarak bu tarihi kalabalığın montaj olmadığını ifadeederek Kahramanmaraş’ta aşk olduğunu söyledi.

KAHRAMANMARAŞ’A YENİ STAD

Cumhurbaşkanı Erdoğan konuşmasının başındaKahramanmaraş’a olan sevgisini ve muhabbetini bir kez daha dille getirdi.‘Kalbimin Güneşi Maraş’ diyerek Edelere seslenen Erdoğan Kahramanmaraş’ayapılan ve planlanan yatırımları anlattı. Kahramanmaraş’a stat müjdesi verenCumhurbaşkanı Erdoğan yapımı devam eden projelerin ise tamamlanma tarihiniverdi. Erdoğan şöyle konuştu; “Kahramanmaraş-Göksun arasını 17 km kısaltacakgüzergah önümüzdeki yıl tamamlanıyor. Kahramanmaraş-Süleymanlı yol ayrımınınproje çalışmalarını devam ediyor. Ayrıca Kahramanmaraş çevre yolu, üçüncü şeritilavesi, farklı seviyeli kavşaklar, hal, Arsan ve Sanayi kavşağı bu yıl hizmetegiriyor. Göksun-Elbistan yolu önümüzdeki yıl, Kadirli-Andırın-Göksun vePazarcık-Narlı yolu ise bir sonraki yıl tamamlanıyor. Kahramanmaraş beklediğiyeni stadına kavuşuyor. Kahramanmaraş’a 78 sağlık tesisi kazandırdık. 300yataklı kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları hastanesi ile 150 yataklı AfşinDevlet Hastanesi olmak üzere 25 sağlık tesisi dahayapacağız.

HIZLI TREN AĞINA ALDIK

Kahramanmaraş'ı da hızlı trenle buluşturuyoruz.Mersin-Adana-Osmaniye-Gaziantep hızlı tren hattı Nurdağı’ndan geçiyor.Nurdağı-Kahramanmaraş’ı bir birine bağlayarak şehrimizi hızlı tren hatlarıylabuluşturmuş olacağız. Kahramanmaraş Nurdağı hızlı tren hattının etütçalışmaları devam ediyor. Kahramanmaraş’la Gaziantep arası hızlı trenle 53dakika, Adana arası 1,5 Saat, Mersin arası 2 saat olacak. Bu iş plan işi, projeişi. Lafla değil icraat, icraat icraat. Narlı-Akçagözü arasında çift hatlı hızlıtren hattını hayata geçireceğiz. Türkoğlu lojistik merkezi hayata geçirdik.Mevcut havaalanımızı 2 milyon yolcu kapasiteli hale getirmek için yeni terminalbinası yapıyoruz ve bu yılsonunda faaliyete geçireceğiz. Kahramanmaraş’a içmeve sulama suyu için Ayvalı barajını inşa ettik. Afşin ilçemizin ve 30mahallemizin içme suyu ihtiyacını karşılamak için isale hattını inşa ediyoruz.”

Konuşmaları tezahüratla sık sık kesilen ErdoğanKahramanmaraş’tan muhalefete de yüklendi.

Kahramanmaraş Reis’ini bağrınabastı

Cumhurbaşkanı Recep TayyipErdoğan 4 ay sonra geldiği Kahramanmaraş’ta onbinlerce insan seli tarafındankarşılandı. Coşkunun üst seviyeye çıktığı mitingde Cumhurbaşkanı Erdoğan müjdeüstüne müjde verdi. Kahramanmaraş’ta devam eden projelerin bitim tarihiniaçıklayan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Kahramanmaraş’a yeni stadyum müjdeside verdi.

Cumhurbaşkanı Recep TayyipErdoğan, 24 Haziran’da yapılacak genel seçim çalışmaları çerçevesindeKahramanmaraş’a geldi. Müftülük Meydanında saat 14.00’da başlayan mitingde AkParti tarihinin en büyük kalabalığını yakaladı.

Konuşmasına Kahramanmaraş’a olanmuhabbetini dile getirerek başlayan Cumhurbaşkanı Erdoğan ; “Kahramanmaraş;şairler, ozanlar yurdu Kahramanmaraş. Sizleri gönülden selamlıyorum. Can Maraş,canan Maraş. Havası güzel, kendisi bir başka güzel Maraş. Bugün sizleri bir kezdaha selamlıyorum. Dört aylık hasretin ardından bizi Kahramanmaraş'a kavuşturanrabbime hamdediyorum. Ülkemizin dört bir yanındaki Maraşlılara selamlarımıgönderiyorum. Biliyorum duygulusunuz, ben de duyguluyum. Buradan inşallahGaziantep'e geçeceğim. Dün Şanlıurfa ve Mardin'deydim. Gazilerime ülkem vemilletim adına şükranlarımı sunuyorum. Kendilerine uzun ömürler sunuyorum.Bundan 9 yıl önce burada hayatını kaybeden Muhsin Yazıcıoğlu kardeşimi de yadediyorum.” Dedi.

BU KALABALIĞA FOTOŞOP DERLER

Muhteşem kalabalık karşısındabüyülenen ve duygularına yansıtan Erdoğan mahşeri kalabalığa fotoşop diyenleringelip görmesi gerektiğini belirtti. Erdoğan şöyle konuştu; “Şimdi birileriçıkacak ne diyecek? Bu muhteşem kalabalığa fotoşop diyecekler, montajdiyecekler. Bu sevdayı aşağılayacaklar. Kahramanmaraş'ın şu heyecanını türlübahanelerle görmezden gelecekler. Bindirilmiş kıtalar var diyecekler. Şimdisoruyorum burada montaj var mı Kahramanmaraş, fotoşop var mı Maraş? Bindirilmişkıtalar var mı Maraş,  Bu meydanda aşk varaşk, muhabbet var muhabbet. Bu Meydanda Allah için sevda var. Ben sizesevdalıyım, Kahramanmaraş’ın sevdalısıyım. Biliyorum ki Kahramanmaraş’ta buevladına sevdalı. Bu meydanda bütün renkleriyle Türkiye var. Bu meydandainşallah 24 Haziran’ın müjdesi var.

KAHRAMANMARAŞ’I HEP YANIMIZDABULDUK

İnşallah pazar akşamı çok dahafarklı olacak. Kahramanmaraş bugün burada olduğu gibi dâhime bizimle oldubizimle yürüdü. Maraş 2002'den beri tavrını AK Parti'den, Ak Partinin hizmetsiyasetinden yana koydu. Gezi olaylarından, 17-25 Aralık'a, alçak darbegirişimine kadar Maraş hep kritik süreçlerde Kahramanmaraşlı kardeşlerimizi hepyanımızda bulduk.  Son 16 yılda Kahramanmaraşprovokasyonlara gelmeyerek kardeşliğine sahip çıktı. Kahramanmaraş sağlamduruşuyla teröre kalkan oldu, kapısına sığınan onbinlerce mazluma sahip çıkarakbir kez daha tarihe altın harflerle ensar olarak yazdırdı. Tarımdan sanayiye,turizmden kültüre kadar her alanda gerçekleştirdiği hamlelerle tüm bölgeninparlayan yıldızı oldu. Biz Kahramanmaraşlı kardeşlerimizle gurur duyuyoruz.

KAHRAMANMARAŞ’IN GELİŞMESİ İÇİNÇABA GÖSTERİYORUZ

Verdiğimiz teşviklerle, yaptığımızyatırımlarla Maraş'ın gelişmesi için çaba sarf ediyoruz. Son 16 yıldaKahramanmaraş'a 29 katrilyon yatırım yaptık. Bay Kemal siz ne yaptınız? BayMuharrem siz ne yaptınız? Ben CHP'ye gönül veren kardeşlerime sesleniyorum;İcraat mi istiyorsunuz, laf mı duymak istiyorsunuz. Biz icraatımızı söylüyoruz.Onlar laf ebeliği ile huzurunuza geliyorlar. Lafla peynir gibisi yürümez bunuböyle bilelim bu oyunlara gelmeyelim. Artık bu oyunları bozma zamanıdır.Evlatlarımız en güzel şekilde  eğitimalması için 5 bin 517 yeni derslik yaptık. İlk ve ortaokulda okuyan ihtiyaçsahibi öğrencilerimize 137 trilyon eğitim bursu verdik. İnşallah şehrimize ikincidevlet üniversitesini, Kahramanmaraş İstiklal üniversitesini kazandırıyoruz,imzaları attık. 2 bin 823 kişi kapasiteli yükseköğrenim yurdu yaptık.Önümüzdeki birkaç yıl içerisinde Kahramanmaraş; Afşin ve Pazarcık’ta toplam 2bin 400 kişi kapasiteli yeni yurt binası yapıyoruz. Kahramanmaraş’a Elbistan’agençlik merkezleri, Andırın’a, Türkoğlu’na, Pazarcık’a spor salonları inşaaettik. Yaptıklarımızı konuşuyoruz, İcraat, icraat. Yaparsa AK Parti yapar.”

KAHRAMANMARAŞ YENİ STADYUMUNAKAVUŞUYOR

Kahramanmaraş’ın özlemlebeklediği stadyum müjdesini de veren Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğankonuşmasını şöyle sürdürdü; “Kahramanmaraş hasretle beklediği stadına dakavuşuyor. Bunu da gerçekleştireceğiz. Biri 400 yataklı, 13'ü hastane olmaküzere 78 sağlık tesisi kazandırdık. Elbistan devlet hastanemizi büyüttük.Andırın devlet hastanesi ile birlikte 18 sağlık tesisimizin yapımı devamediyor. Biri 300 yatak kapasiteli Kahramanmaraş kadın çocuk hastanesi diğeri150 yataklı Afşin devlet hastanesi olmak üzere Kahramanmaraş’a yapacağız 25sağlık tesisi var.

TOKİ KAHRAMANMARAŞ’TA 2 BİN 646KONUT YAPTI

İhtiyaç sahibi vatandaşlarımıza,şehit yakınlarımıza, gazilerimize, engellilerimize 3 katrilyon lira kaynakaktardık. Ne diyor bu Bay Kemal ihtiyaç sahiplerine yardım edilmiyor, 3katrilyon aktardık be insafsız. Hesap ortada, kaynak ortada bunların işi gücüyalan. Son günlerde Bay Muharremle ilgili yayınlananları görüyorsunuz. Bunlardaher numara var. Adam dershane işletmiş oradaki görevlilerin sigorta priminiödememiş. Bunlara ülke teslim edilir mi?  Onun için bunlara bir Osmanlı tokadı gerekir.TOKİ kanalıyla Kahramanmaraş’ta 2 bin 646 konut projesini hayata geçirdik.

HAL, ARSAN VE SANAYİ KAVŞAKLARIBU YIL HİZMETE GİRECEK

Bizden önce Kahramanmaraş’ın enönemli sorunu ulaşımdı. Hem ilçeleriyle hem de bölgesindeki illerle bağlantısıson derece kısıtlıydı. Biz bu ulaşım noktasında tam anlamıyla bir devrime imzaattık. Ferhat nasıl Şirin için dağları delmişse bizde Kahramanmaraşlıvatandaşlarımızın rahatı için dağları deldik. Çünkü aşığız. Eğer Ferhat’sakŞirin’e ulaşacağız. Kahramanmaraş’ın bölünmüş yol uzunluğunu 73 km’den 319Km’ye çıkarttık. Şimdi yeni bir adım daha atıyoruz. Maraş'ta 4,5 katrilyon lirayatırım bedeli olan 12 adet yol projemizin çalışmaları devam ediyor. Göksunyolu büyük ölçüde tamamlandı. Yol üzerindeki 9 adet tünel, 3 adet köprü ve 2adet köprü bitti. Güzergâhı 17 km kısaltacak proje önümüzdeki yıl bitiyor.Kahramanmaraş Nurdağı yolu, Pazarcık ayrımı Çağlayancerit yolu, Afşin- TanırYolu, Kahramanmaraş-Narlı-Gaziantep yolu, Çağlayancerit-Aksu ve Zorkun köprübağlantı yolları bu yıl bitiyor. Ayrıca Kahramanmaraş çevre yolu, üçüncü şeritilavesi, farklı seviyeli kavşaklar, hal, Arsan ve Sanayi kavşağı bu yıl hizmetegiriyor. Biz size efendi olmaya değil hizmetkar olmaya geldik. Göksun-Elbistanyolu önümüzdeki yıl, Kadirli-Andırın-Göksun ve Pazarcık-Narlı yolu ise birsonraki yıl tamamlanıyor. Kahramanmaraş-Süleymanlı Yol ayrımı arasının da projeçalışmaları devam ediyor. İnşallah çok kısa sürede yapımı için kollarısıvıyoruz. Elbistan-Ekinözü yolunun projeleri hazır, bunları da yapmak içingerekli adımı atacağız.

KAHRAMANMARAŞ HIZLI TRENLEBULUŞUYOR

Kardeşlerim karayollarında olduğugibi demiryollarında da çok ciddi bir dönüşüm gerçekleştirdik. Toplam uzunluğu257 km olan demiryolu hattını sıfırdan yapmışçasına yeniledik. Türkiye'yi hızlıtren ile tanıştırdık. Sıfır km’den aldığımız hızlı tren hattımızı 1213kilometreye taşıdık. Kahramanmaraş'ı da hızlı trenle buluşturuyoruz.Mersin-Adana-Osmaniye-Gaziantep hızlı tren hattı Nurdağı’ndan geçiyor.Nurdağı-Kahramanmaraş’ı bir birine bağlayarak şehrimizi hızl tren hatlarıylabuluşturmuş olacağız. Kahramanmaraş Nurdağı hızlı tren hattının etütçalışmaları devam ediyor. Kahramanmaraş’la Gaziantep arası hızlı trenle 53dakika, Adana arası 1,5 Saat, Mersin arası 2 saat olacak. Bu iş plan işi, projeişi. Lafla değil icraat, icraat icraat. Narlı-Akçagözü arasında çift hatlıhızlı tren hattını hayata geçireceğiz. Türkoğlu lojistik merkezi hayatageçirdik. Mevcut havaalanımızı 2 milyon yolcu kapasiteli hale getirmek içinyeni terminal binası yapıyoruz ve bu yılsonunda faaliyete geçireceğiz.Kahramanmaraş’a içme ve sulama suyu için Ayvalı barajını inşa ettik. Afşinilçemizin ve 30 mahallemizin içme suyu ihtiyacını karşılamak için isale hattınıinşa ediyoruz.

AKSU NEHRİ VE SIR BARAJINI TEMİZHALE GETİRİYORUZ

Elbistan içme suyu isale hattınınve arıtma tesisinin de ihalesini yapacağız. Aksu çayını doğal haline döndürmekiçin gerekli adımı atıyoruz. Sanayi tesislerinden kaynaklı atık suları kolektöraracılığıyla toplayıp sonra arıtarak akabinde Sır barajına akıtacağız. Böylecehalkımızın sağlığını tehdit eden sıkıntıları da kökten çözmüş olacağız.Kahramanmaraş’a 5 baraj, 4 gölet yaptık, 17 baraj 2 göletin inşaa çalışmaları dadevam ediyor. Biz yapım ekibiyiz onlar yıkım ekibi. Ne diyor yaptırmam. Neyiyıkıyorsun ya, neyi yıkıyorsun. İşte pazar akşamı benim milletim yıkım ekibinegereken dersi verecek.

KAHRAMANMARAŞ’A YENİ BİR ŞEHİRHASTANESİ

İnşaa ettiğimiz sulama projeleriile Kahramanmaraş’ta 146 bin dekardan fazla araziyi sulamaya açtık. Son 16yılda çiftçilerimize 1,5 katrilyon liralık tarımsal destek verdik. Küçükbaş vebüyükbaş hayvan yetiştiren üreticilerimize yüzde 50 hibe veriyoruz. Ama BayKemal yalan söylüyor, yok diyor. Ben hesaplar ile konuşuyorum sen ne ilekonuşuyorsun? Kahramanmaraş’ta 6 ovamızı sit alanı olarak koruma altına aldık. 2002'denbu güne kadar 96 bin Kahramanmaraşlı vatandaşımızı İş-kur aracılığı ile işeyerleştirdik. Verdiğimiz 736 trilyon TL tutarındaki teşviklerle Kahramanmaraşlı326 bin işveren ve sigortalımıza destek verdik. Kahramanmaraş’ımıza son 16yılda 3 OSB kurduk. Bay Kemal haberin var mı Bay Muharrem haberin var mı? Senönce öğretmenlerin sigorta parasını ödedi. Öteki de SSK'ya batırdı. Şuandabizim şehir hastanelerimiz nasıl, hiç gördünüz mü? Kahramanmaraş’a da inşallahbir şehir hastanesi gelecek. Bazı sahtekâr medya kuruluşları şehirhastanelerimize gölge düşürmek istiyor. Sizin buna gücünüz yetmez, sizinsahtekarlığınız size kalır. Eser ortada. Bugün 4 organize sanayi bölgesinde 9bin 300 kişi istihdam ediliyor. Şehrimize bir teknokent, 7 araştırma geliştirmemerkezi kurduk. Yatıklarımız yapacaklarımızın teminatıdır. Peki onlar nediyecek.

VAKİT KAHRAMANMARAŞ VAKTİ

Ben İstanbul'a büyükşehirbelediyesi olmadan yönetimde CHP vardı. İstanbul'da su yoktu, hava kirliliğivardı,, çöp dağları vardı. Bunları biz temizledik. Bunların referansı neresi,bir yer göstersinler. Biz önce yaptıklarımızı sonra yapacaklarımızıanlatıyoruz. Önce milletimizin önüne 16 yıllık karnemizi koyuyoruz sonra dadestek istiyoruz. Şimdi buradan Kahramanmaraş’a soruyorum. 24 Haziran'datercihimizi hizmet siyasetinden yana kullanıyor muyuz? Vakit dirlik vakti,vakit Kahramanmaraş vakti, Vakit Türkiye vakti diyor muyuz? Bunlar için 24Haziran seçimlerinde cumhurbaşkanlığında şahsıma, mecliste AK Parti'ye oyvermeye hazır mıyız?

Hanım kardeşlerim kalan iki gündegece gündüz çalışmaya var mıyız? Sadece ziyaret ederek değil telefondiplomasisiyle de tüm akrabalarımıza, arkadaşlarımıza anlatacak mıyız? Sevgiliedeler siyaset gönül, aşk, sevda işidir. Belli ilkelerle prensiplerle yapılmasıgereken vazifedir.

16 YILDIR KOKUŞMU ANLAYIŞLA DAMÜCADELE ETTİK

Ak Parti olarak sadece ülkemizibüyütmedik, aynı zamanda 16 yılda bu kokuşmuş anlayışlar ile mücadele ettik.Türkiye'de onca çabamıza rağmen muhalefet açığını bir türlü yükseltemedik. Onlarcaçabamıza rağmen muhalefet açığını bir türlü kapatamadık. Seçimlerde çıtayıdevamlı aşağı çeken bir muhalefet anlayışı var.

Buradan Bay Muharrem’e soruyorum,seçilemezsen siyaseti bırakacak mısın? Biz milletimizle buraya geldik. Yinepazar günü inşallah milletimizle yürüyeceğiz. Bugüne kadar muhalefetten dişedokunur bir vaat duydunuz mu? Tererle mücadele adına bir şey duydunuz mu? Adayolur olmaz Edirne'de terör örgütünün arkasında olduğu kişiyi ziyaret ediyor.  Ben CHP'lilere sesleniyorum. Terörle ilişkiliolan bir adamı ziyaret eden bu adayınıza nasıl oy vereceksiniz. Ankara’danİstanbul’a sözde adalet yürüyüşü yapan Bay Kemal’le yanındaki terör örgütününyandaşlarını nasıl bir kenara koyacaksınız. Benim Kahramanmaraş’taki CHP’yegönül veren kardeşlerimizin de bu konuda farklı düşündüğünü  düşünüyorum. Aynı zamanda Saadet partisine, HDP'ye,İYİ Parti'ye oy verenlere de sesleniyorum. Gelin bu yanlışa düşmeyin, buülkenin birliğine, beraberliğine, kardeşliğine, dayanışmamıza oy verin.

Görev geldik Türkiye’nin İMF’ye23.5 milyar dolar borcu vardı,2013’te biz bunu sıfırladık. Aynı şekilde 27,5milyar dolar Merkez Bankasının rezervi vardı, şimdi 124 milyar dolar dövizrezervimiz var.”

ALANDAKİVATANDNAŞLARDAN İDAM İSTEĞİ

alandakilerin,"İdam isteriz" sloganlarına karşı, Cumhurbaşkanı Erdoğan,"Bu parlamentonun kararıdır. Parlamento teklif ettiği zaman hep söyledim,'ben bunu onaylarım' dedim, onaylarım." yanıtını verdi. İnce'nin hakaret,bühtan ve yalan dışında sözleri ile FETÖ ve PKK'ya yönelik açıklamasıbulunmadığını anlatan Erdoğan, şöyle devam etti:"Bize ne diyor,'Afrin'e girmeyin, Cerablus'a girmeyin, şuraya girmeyin, buraya girmeyin.'Hatta daha ileri gitti bu Bay Muharrem, 'Kandil'e bunlar gidemez, şurayagidemez, buraya gidemez.' Biz, Kandil'i vurduk. 20 uçakla 10 tane önemlinoktasını vurduk. İkinci operasyonda bunların liderler toplantısını yakaladıkve o liderler toplantısında da 35 önemli ismi orada bitirdik. Sen ne diyorsun,biz sizin gibi Amerika'dan gelecek telefonları beklemiyoruz, kararımızıverdiğimiz zaman adımı atarız. İşte Afrin'de de adımı öyle attık. Afrin'de,Cerablus'ta işi bitirdik ve şimdi de Münbiç'te Dışişleri Bakanım, AmerikaDışişleri Bakanıyla görüşmelerini yaptılar şimdi Münbiç terör örgütündenboşaltılıyor. Orada şimdi ne var? Bizim zırhlı taşıyıcılarımız var, Türkbayrağıyla beraber oradalar ve oraya şimdi asıl sahiplerini getiriyorlar. Kimoranın asıl sahipleri? Arap'lar. Şimdi Arap'lar Münbiç'e giriyor. Biz buyuz BayMuharrem, Bay Kemal, siz bu işlerden anlamazsınız. Bu iş sizin işinizdeğil."

EDELERBİZİ YALNIZ BIRAKMAYACATIR

Erdoğan,"ede"lerden destek beklediğini vurgulayarak, edelerin kendisiniyalnız bırakmayacağına olan inancını dile getirdi. "Bunlar yıkım ekibi,bunların Türkiye'yi kalkındırmak gibi bir derdi yok. Bunlar günü kurtarmanın,birilerine şirin gözükmenin derdindeler." diyen Erdoğan, İnce'nin ikiaydır asılsız bilgilerle yapılan projeleri kötülemekten başka bir şeysöylemediğini aktardı. Cumhurbaşkanı Erdoğan, terör bataklığını kurutup,milleti bu beladan tamamen kurtaracaklarına bildirerek, şöyle konuştu: "Pekisen terörü kapısından ayrılmadığın, Edirne'deki provokatörü yargıdan kaçırarakmı çözeceksin? Sen terör sorununu Suriye'nin kuzeyini tamamen bölücü örgütebırakarak mı çözüme kavuşturacaksın? Sen terörle Afrin kahramanlarına diluzatarak mı mücadele edeceksin? Benim Paşam'a kalkıp da 'apoletlerinisökeceğim' diyerek mi bunu çözeceksin. Beyefendinin morali bozuluyormuş, seninmoralin bozulsa ne yazar, bozulmasa ne yazar? Sen asıl benim Mehmetçik'im moralinibozuyorsun. Sen terörü, beraber miting yaptığın, oy pazarlığı yaptığın bölücüörgütün siyasi uzantılarına koltuk vererek mi çözeceksin? İşte açıklama bugünde geldi, neymiş, işte Hanımefendi'yi ve Temel Efendi'yi yardımcısı olarakyanına alacakmış. Rüşvet-i kelam. 'Bak destekleri verirseniz, size iki koltukveririm.

AMERİKA’DANGELEN TELEFONLA MI FETÖ’YLE MÜCADELE EDECEKSİN

SenFETÖ'yu 15 Temmuz gecesi 251 vatandaşımızı şehit eden alçakları sokaklarasalarak mı bitireceksin? Amerika'dan gelen telefonlarla mı FETÖ ile mücadeleedeceksin? Bizim inşa ettiğimiz yolları, limanları, şehir hastanelerini,fabrikaları kapatarak mı ülkeyi büyüteceksin? Kamuda ve okullarda tekrarbaşörtüsünü yasaklayarak mı bu ülkede özgürlükleri artıracaksın? 'İsraf'dediğin imam hatiplerin kapısına kilit vurarak mı eğitimde kaliteyiartıracaksın? Meslek liseleri için katsayı zulmünü tekrar geri getirerek miüniversiteye girişte adaleti sağlayacaksın? Diyor ki 'biz başörtüye karşıdeğiliz.' Bay Kemal diyor ki 'Başörtü yasağını ben kaldırdım.' Yalan söyleme,dürüst ol, dürüst. Benim kızlarım imam hatip kapısında tacize uğradılar.Yeğenlerim tacize uğradılar ve ülkemin üniversitelerinde kızlarım okuyamadı.Benim çocuklarım katsayıdan dolayı okuyamadı, yurt dışına göndermek zorundakaldım. Öz yurdunda garipsin, öz vatanında parya, bunu yaşadılar. Bana yabancıülkelerin devlet başkanları 'Bu nasıl iştir? Niçin senin kızların orada değilde Amerika'da okuyor?' Dedim ki 'Başörtüsünden dolayı.' Şaşırdılar.

29ADET HAVA ALANI İNŞA ETTİK

Başörtüsüsorununu çözdüklerini belirten Erdoğan, başörtülü, başörtüsüz kadınlarınher kurumda birlikte rahatça çalışabildiklerini, birlik ve beraberliğigetirdiklerini vurguladı. Erdoğan; “Yaptıkları hizmetlerin arasına 29havalimanı olduğunu da anımsatan Erdoğan, "Bay Muharrem, bu sorularacevap vermek yerine laf cambazlığı yapma. Projelerini açıkla, vizyonun varsavizyonunu açıkla." dedi.

Devletyönetmenin basiret, feraset, sabır, kararlılık, milletin emanetini yeredüşürmemek için dirayet ve gerektiğinde kefeni giyip milletin önüne düşecekcesaret istediğini dile getiren Erdoğan, 15 Temmuz gecesi Kılıçdaroğlu'nuntankların arasından otomobiline binerek Bakırköy Belediyesine gittiğinisöyledi.

DARBEYİ16 SAATTE BİTİRDİK

Darbeyi16 saatte bitirdiklerini ifade eden Erdoğan, "Bay Kemal, isterdim kisende de zerre kadar yürek olsaydı oraya gelirdin. Bir radyo programında 'Darbegirişimi olduğu zaman tankların önüne ilk önce ben çıkarım' demişti. Hani,neredesin, niye çıkmadın? Çıkamazsın. Bu yürek işi, yürek. Bu denizde kürek işideğil." değerlendirmesini yaptı. Erdoğan, "Darbe şakşakçıları,tankların arasından sıvışanlar, bölücü örgüte şirinlik yapanlar, FETÖ'cülere 40takla atanlardan devlet adamı olmaz. Emekçilerinin hakkına el uzatanharamzadelere, bırakın devleti dükkan bile emanet edilmez." ifadesinikullandı. Seçime iki gün kaldığını anımsatan Erdoğan, 40 yıldır siyasetiniçinde olduklarını, 16 yılda Türkiye'yi nereden nereye getirdiklerinin iyibilindiğini belirtti.

ALLAHÖMÜR VERDİKÇE HİZMETİNİZDEYİZ

Erdoğanşöyle konuştu, "Allah ömür, milletim de yetki verdikçe sizlerin hizmetindeolmaya devam edeceğim. Önümüzdeki 5 yıl süresince milletine, ülkesine hizmetiçin daha çok koşan, koşturan bir Erdoğan göreceksiniz. Önümüzdeki 5yıl kardeşlik, birlik ve beraberlik için daha çok mücadele edenbir Erdoğan göreceksiniz. Önümüzdeki 5 yıl Türkiye'yi 2023 hedefleri,2053 ve 2071 vizyonu ile buluşturmak için daha fazla çalışanbir Erdoğan göreceksiniz. Önümüzdeki 5 yıl tüm dünyada barış ve adaletinhakim olması için sesini daha çok yükselten bir Erdoğan göreceksiniz.Önümüzdeki 5 yıl Maraş'ın kalkınması, ilerlemesi ve güçlenmesi için daha fazlater döken bir Erdoğan göreceksiniz.

TÜRKİYE’YİEN İYİ ŞEKİLDE TEMSİL EDEN ERDOĞAN GÖRECEKSİNİZ

40yıldır olduğu gibi kavline, ahdine sadık bir Erdoğan göreceksiniz.Türkiye'yi bölgesinde ve dünyada en güzel şekilde temsil eden tecrübesiyledeneyimiyle ve kadrosuyla bir Erdoğan göreceksiniz. Tarihi şanlızaferlerle dolu bu aziz milletin hakkını, hukukunu her yerde cesaretle savunanbir Erdoğan göreceksiniz. Sizlerden, milletimden işte bunun için destekistiyorum. Sizlerden özellikle sandıklara sahip çıkmanızı istiyorum. Yurtdışındaki kardeşlerim maşallah üzerlerine düşeni yaptı. Onca engele, tehdide vebaskıya rağmen gittiler, oylarını kullandılar. Hamdolsun bu yıl yurt dışındarekor düzeyde bir katılım oldu. Kendilerine Kahramanmaraş'tan teşekkürediyorum."

24HAZİRAN’DA SANDIĞA GİDİP OYUMUZU KULLANACAĞIZ

Mitingmeydanındaki vatandaşlara 24 Haziran'da sandığa gidip oy kullanmalarıgerektiğini belirten Erdoğan, "Sandığa gidiyor oyumuzu kullanıyoruz.Giderken yanımızda muhakkak bir eşimizi, dostumuzu ve akrabamızı dagötürüyoruz. Özellikle genç kardeşlerimden ben olağanüstü çababekliyorum." ifadesini kullandı.  "Tek millet, tek bayrak, tekvatan, tek devlet" vurgusu yapan Erdoğan, "Bir olacağız, iriolacağız, diri olacağız, kardeş olacağız, hep birlikte Türkiye olacağız."dedi.