Kültür ve Turizm Bakanlığı, sinemaseverlere yönelik yeni bir kampanya başlattı.

'Sinemaseverlere güzel bir haberimiz var' diyerek duyuruyu yapan Bakan Mehmet Nuri Ersoy, 2025 yılı sonuna kadar her çarşamba gününün 'Sinema Günü' olarak kutlanacağını duyurdu.

Yangında 52 yaşındaki adam hayatını kaybetti
Yangında 52 yaşındaki adam hayatını kaybetti
İçeriği Görüntüle

Kampanyaya katılan tüm sinemalarda, çarşamba günleri tüm filmler sadece 120 TL'lik sabit fiyatla izlenebilecek.

Kampanya, sinema salonlarının doluluk oranlarını artırması ve kültürel erişimi güçlendirmesi açısından önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.

Kaynak: RSS