Fransa’nın Narbonne kentinde 17 yaşındaki engelli bir gencin çete tarafından öldürülmesi ülke genelinde büyük infial yarattı. Olayın en dikkat çeken yönü ise saldırganların vahşet anlarını cep telefonu kamerasıyla kaydedip paylaşması oldu.

Günler Önce Şikayet Ettiği İçin Hedef Oldu

İddialara göre Louis isimli 17 yaşındaki genç, daha önce aynı grup tarafından saldırıya uğradıktan sonra polise şikâyette bulundu. Bu durumun ardından çete üyelerinin genci hedef aldığı öne sürüldü. Saldırının, Narbonne kentindeki bir şantiye alanında pusu kurularak gerçekleştirildiği belirtildi.

Kahramanmaraş’ta Nişanlı Çiftin Öldüğü Kazanın Görüntüleri Ortaya Çıktı
Kahramanmaraş’ta Nişanlı Çiftin Öldüğü Kazanın Görüntüleri Ortaya Çıktı
İçeriği Görüntüle

Şantiye Alanında Pusu ve Ölümcül Saldırı

Çetenin, genci önceden planlanan bir tuzakla şantiye alanına çektiği ve burada uzun süreli bir saldırıya maruz bıraktığı ifade edildi. Ağır darbelere uğrayan Louis’nin olay yerinde hayatını kaybettiği bildirildi. Olayın ardından gencin cansız bedeninin daha sonra bulunduğu aktarıldı.

Saldırı Anları Cep Telefonuyla Kaydedildi

Soruşturma dosyasına yansıyan en çarpıcı detay ise saldırganların şiddet anlarını cep telefonuyla kaydetmesi oldu. Görüntülerde gencin yerde savunmasız halde bulunduğu ve darp edildiği anların yer aldığı belirtildi. Bu görüntülerin sosyal medyada paylaşılması ise tepkileri daha da artırdı.

5 Şüpheli Tutuklandı

Olayla ilgili başlatılan geniş çaplı soruşturmada aralarında reşit olmayanların da bulunduğu 5 kişi gözaltına alındı. Zanlılar, “organize şekilde kasten adam öldürme ve işkence” suçlamalarıyla tutuklanarak cezaevine gönderildi. Fransız güvenlik güçlerinin olayla ilgili soruşturmayı çok yönlü olarak sürdürdüğü bildirildi.

Ülkede Büyük Tepki

Olay, Fransa genelinde güvenlik ve gençler arasındaki çeteleşme sorununu yeniden gündeme taşıdı. Kamuoyunda geniş yankı uyandıran cinayet sonrası yetkililerin yeni önlemler alması bekleniyor.

Kaynak: HABER MERKEZİ