2 / 9
LGBT’yi (Lezbiyen, gey, biseksüel ve transseksüel) normalleştirme ve yaygınlaştırmak için artık büyük firmalarda devreye girdi.
3 / 9
Otomobil, teknoloji, yazılım ve oyun sektörü gibi alanlarda faaliyet gösteren firmalar sosyal medya üzerinden LGBT'yi özgürlük kisvesi altında açıkça destekleyerek eşcinselliği meşrulaştırmaya çalışıyor.
4 / 9
LGBT'Yİ HANGİ FİRMALAR DESTEKLİYOR?
LGBT'ye destekleri ardından özellikle firmaların da bu sürece dahil olması çocuklar ve gençleri bekleyen tehlikenin boyutlarını gözler önüne serdi.
5 / 9
Gençlerin aktif olarak kullandığı sosyal medya üzerinden Mercedes, BMW, Renault, Microsoft, Cisco, Lenova ve Bethesda gibi büyük firmalar LGBT'ye açıkça destek veriyorlar.
6 / 9
Bu gün LGBT akımının en büyük destekçisi markalar ve topluluklar trendler üstü olan bu toplum mimarlığının zemini gençleri hedef alarak yapıyor.
7 / 9
SOSYAL MEDYADA GİDEREK YÜKSELİYOR
Temiz bir sicile sahip olmayan firmalar, son zamanlarda LGBT akımlarını destekleyerek toplumsal yapı üzerinde kalıcı hasarlar vermeye devam ediyor.
8 / 9
Sosyal medyada yükselmeyi başaran cinsiyetsizlik akımı, erkek veya kadın kavramlarının yerine cinsiyetsiz bir yaklaşım trendini benimseyenlerin yeni gözdesi.
9 / 9