2 / 9

LGBT’yi (Lezbiyen, gey, biseksüel ve transseksüel) normalleştirme ve yaygınlaştırmak için artık büyük firmalarda devreye girdi. 

3 / 9

Otomobil, teknoloji, yazılım ve oyun sektörü gibi alanlarda faaliyet gösteren firmalar sosyal medya üzerinden LGBT'yi özgürlük kisvesi altında açıkça destekleyerek eşcinselliği meşrulaştırmaya çalışıyor.

4 / 9

LGBT'Yİ HANGİ FİRMALAR DESTEKLİYOR?

LGBT'ye destekleri ardından özellikle firmaların da bu sürece dahil olması çocuklar ve gençleri bekleyen tehlikenin boyutlarını gözler önüne serdi. 

5 / 9

Gençlerin aktif olarak kullandığı sosyal medya üzerinden Mercedes, BMW, Renault, Microsoft, Cisco, Lenova ve Bethesda gibi büyük firmalar LGBT'ye açıkça destek veriyorlar.

6 / 9

Bu gün LGBT akımının en büyük destekçisi markalar ve topluluklar trendler üstü olan bu toplum mimarlığının zemini gençleri hedef alarak yapıyor.

7 / 9

SOSYAL MEDYADA GİDEREK YÜKSELİYOR

Temiz bir sicile sahip olmayan firmalar, son zamanlarda LGBT akımlarını destekleyerek toplumsal yapı üzerinde kalıcı hasarlar vermeye devam ediyor. 

8 / 9

Sosyal medyada yükselmeyi başaran cinsiyetsizlik akımı, erkek veya kadın kavramlarının yerine cinsiyetsiz bir yaklaşım trendini benimseyenlerin yeni gözdesi.

9 / 9

Editör: Haber Merkezi