İletişim Başkanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre; Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ABD Başkanı Donald Trump'la karşı tarafın talebi üzerine telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede, Türkiye ile ABD ikili ilişkileri ve Gazze'deki durum ele alındı. Cumhurbaşkanı Erdoğan görüşmede, Vaşington'a yaptıkları ziyaretin Türkiye- ABD ilişkilerini daha da kuvvetlendirdiğini, iki ülke arasındaki savunma sanayii başta olmak üzere her alanda iş birliğini güçlendirici adımların atılmasının önemli olduğunu ifade etti. Erdoğan, Türkiye'nin Gazze başta olmak üzere bölgenin tamamında sulhu sükunun sağlanması için yoğun çaba harcadığını, bu amaca yönelik girişimleri de memnuniyetle karşıladıklarını belirtti. Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye'nin barış için diplomatik temaslarına hız verdiğini, küresel barış vizyonuna katkı sunmaya devam edeceklerini, İsrail'in saldırılarını sonlandırmasının bölgede barışın tesisine yönelik girişimlerin başarısı için önemli olduğunu vurguladı. (DHA)
Kahramanmaraş
Asayiş
Gündem
Ekonomi
Güvenlik
GÜNDEM
Siyaset
Magazin
Spor
Güncel
Genel
Dünya
Eğitim
Sağlık
HABER
Cumhurbaşkanı Erdoğan, ABD Başkanı Trump ile görüştü
Cumhurbaşkanı Erdoğan, ABD Başkanı Trump ile yaptığı telefon görüşmesinde Türkiye-ABD ilişkileri ve Gazze’deki durum üzerine fikir alışverişinde bulundu.
Yorumlar
Trend Haberler
Cesetsiz cinay*tte Kahramanmaraş detayı: Vahş*tin sır perdesi böyle aralandı
Kahramanmaraşlı genç kadın otel odasında ölü bulundu
Feci kaza: Hastaneden birliğine dönerken hayatını kaybetti
Uzman çavuş Ali Akçay, düğününe 2 gün kala kazada hayatını kaybetti
Denizli'de İş İnsanı Mehmet Çaput Kimdir? Neden Öldü, Ölüm Nedeni Nedir?
Kahramanmaraş TOKİ konutlarında alkollü şahıs etrafa bağırarak kendini kesti





