Belediyesi'ne bağlı Personel A.Ş’den yeni iş ilanları açıklandı. Farklı pozisyonlarda toplamda 12 kişilik personel alımı yapılacağı duyuruldu. Başvurular 20-22 Ağustos 2024 tarihleri arasında olacak. İşte gerekli iş ilanları ve başvuru tüm detayları.
Personel Alımı Başvuru Şartları Nelerdir?
-
Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
-
18 yaşını doldurmuş olmak.
-
Erkek adaylar için askerlik ile ilişiği bulunmamak.
-
Herhangi bir sağlık problemi bulunmamak.
-
Vardiyalı çalışmaya uygun olmak.
-
Takım çalışmasına yatkın olmak.
Açık Pozisyonlar ve Nitelikleri Nelerdir?
-
Beden İşçisi (7 kişi): En az ilkokul mezunu olmak, 18- 45 Yaş aralığında olmak.
-
Avukat (2 kişi): Hukuk fakültesi mezunu olmak, 20-45 yaş aralığında olmak,
-
Şoför (3 kişi): En az ilkokul mezunu olmak, B sınıfı ehliyete sahip olmak, 18-55 yaş aralığında olmak gerekiyor.
Başvuru Süreci Nasıl Olacak?
Mersin ili Erdemli Belediyesi “Erdemli Personel A.Ş.” için süreç başladı. Başvurular 20-22 Ağustos 2024 tarihleri arasında, 08:00-17:00 saatleri arasında Erdemli Personel A.Ş.'nin Merkez Mahallesi, Hal Caddesi, No:18 Erdemli/MERSİN adresine şahsen yapılacaktır.
Personel alımı başvuru kılavuzu.
Editör: Editör Melek