Koronavirüs salgını döneminde sağlık hizmetlerindeki yetersizlik ve randevu sisteminde yaşanan aksaklıklar halkı mağdur ediyor. Vatandaş, Merkezi Hekim Randevu Sistemi'nde (MHRS) sorunlar yaşadığını belirterek bu konuda vatandaşı mağdur etmeyecek iyileştirmeler yapılması istiyor. Online randevu alan hastaların hastaneye geldikten sonra da sıra beklediğini belirten vatandaş, soruna çözüm bulunmasını talep ediyor.

MHRS randevuları pandemiden önce nasılsa o düzene tekrardan girildi. Salgın zamanında hizmet kısıtlı olduğundan dolayı şimdi hizmet normale döndü. İşlerin normale dönmesi ile birlikte geçmişte dişini yaptırmayan vatandaşların tekrar hastaneye başvurmasından kaynaklı bir yoğunluğun yaşandığı Diş Hastanesi’nde en büyük şikayetlerden bazıları ise şu şekilde;

*Normal polikliniklere ayaktan hasta alınmıyor.

*Sadece nöbetçi doktorlara ayaktan hasta alınıyor.

*Nöbetçi poliklinikte hizmet kısıtlı yapılıyor.

Editör: Haber Merkezi