Hedefimiz kaliteli ve ucuz enerji sunmak

Adıyaman ve Kahramanmaraş’ta 600 bini aşkın tüketiciye elektrik satışı yapan AKEDAŞ Elektrik Perakende Satış A

Hedefimiz kaliteli ve ucuz enerji sunmak
Adıyaman ve Kahramanmaraş’ta 600 bini aşkın tüketiciye elektrik satışı yapan AKEDAŞ Elektrik Perakende Satış A.Ş. Genel Müdürü Medine Tanış Akedaş’ın müşterilerine daha ucuz ve kaliteli enerji sunması için yatırım yapmaya devam ettiğini söyledi.AKEDAŞ Elektrik Perakende Satış A.Ş. Genel Müdürü Medine Tanış müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarını Kahramanmaraş’ta bugün Gazetesine anlattı. Akedaş’ın perakende bölümünün Genel Müdürlüğünü yapan başarılı iş kadını Tanış Akedaş’ın ileri teknolojiye ve eğitime büyük önem verdiğini belirtti.İşte vatandaşın yararına olan o çalışmalar;Enerji Sektöründe Bir İlk: Analitik Kârlılık ProjesiAKEDAŞ Elektrik Perakende Satış AŞ, hizmet kalitesi ve verimliliğini artırmak için müşterilerinin elektrik kullanımını analiz ederek objektif ve en uygun tarifeyi müşterilerine sunabilmek adına Analitik Karlılık Projesi ile hizmet vermeye devam ediyor.AKEDAŞ Elektrik Perakende Satış A.Ş. Genel Müdürü Medine TANIŞ “Artık müşterilerimizi elektrik kullanımlarına göre segmente edebildiğimiz için müşterimize daha kaliteli hizmet vermenin yanı sıra ihtiyaçlarını analiz ederek onlara en uygun tarifeyi sunma imkanına da sahibiz. Uygulama ayrıca kaçak elektrikle mücadeleye de güç katmakta”  ifadelerini kullandı.Tanış, AIMS Analitik Bilgi Yönetim Çözümleri ile iş birliği yaparak hayata geçirdikleri proje hakkında şu bilgileri verdi:“Analitik modelleme süreci otomasyon altyapısına entegre edilerek tek tuşla çalışacak hale getirildi. Oluşturulan altyapı, iş hedefine uygun olarak belirlenen modelleme yaklaşımlarıyla müşteri bazlı karlılığı en detay kırılımda hesaplayabiliyor. Proje öncesinde müşteri karlılığını bilmeden satış ve fiyatlama süreçlerini yönetmeye çalışıyorken, proje sonrasında tüm karlılık sürecimiz sistematik hale getirildi. Müşterinin gerçek karlılığını neredeyse tüm gün alan çalışmalarla hesaplarken artık bu işlemi dakikalar seviyesinde yapabilir hale geldik."Müşterilere en doğru tarifeyi sunduklarını ifade eden Tanış, müşterilerinin tüketim davranışlarını izleyerek onlara yeni tarife önerileri, serbest tüketici müşterilerine de fiyat avantajının yanı sıra müşteri memnuniyetini artıracak fırsatlar sunduklarını kaydetti.Yenilenen çağrı merkezi kadrosu ile 7/24 hizmet vermeye devam ediyor2017 yılında, bir önceki yıla göre çağrı merkezi çalışan sayısında 18 kişilik bir artış gerçekleşmiştir. Çağrı merkezimizde çalışan kişi sayısı 2016 yılında 32 personel iken, 2017 yılında %56 oranında bir artışla 50 kişi olmuştur.7/24 hizmet veren çağrı merkezimizin personel artışı sonrasında her vardiyadaki sayısı artırılarak müşterilerimizin özellikle yoğun zamanlarda hatta bekleme süreleri kısalarak hızlı bir şekilde hizmet alması sağlanmıştır.Çağrı merkezimizin iş süreçlerini sürekli geliştirmek amacıyla yaptığımız çalışmalarla birlikte personel artışına gidilmesi ile 2017 yılında müşterilerimizin hatta bekleme süresinde %52 oranında iyileşme sağlanmıştır. Müşterilerimizin sesli yanıt sisteminde bekleme sürelerini minimum düzeyde tutarken, müşteri temsilcisi hatta bekleme sürelerinde maximum 20 saniye ve gelen çağrıların minimum %95 oranında karşılanması hedeflerimiz doğrultusunda gerçekleşmeler sağlanmıştır.Çağrı merkezinin Hizmet Kalitesi,  EN 15838 Sertifikası ile tescillendi!Çağrı merkezimiz, çağrı merkezi hizmetlerine yönelik yönetim stratejisi ve politikası, alt yapı, anahtar performans göstergeleri, müşteri ve müşteri temsilcileri memnuniyetini etkileyen unsurlar gibi önemli faktörleri kapsayan ve Proks Belgelendirme ve Özel Eğitim Hizmetleri Ticaret Limited Şirketi tarafından yapılan denetimde EN 15838: 2009 Çağrı Merkezi İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikası’nı almaya hak kazandı. Böylece çağrı merkezimiz EN15838:2009 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikası ile Avrupa Birliği standartlarında kalite ve müşteri memnuniyeti odaklı hizmet verdiğini belgelemiş oldu.Tüketici İşlemleri Merkezi artık VOTEBOOK dijital anket cihazı ile Çağın tüm imkanlarıyla birçok farklı proje geliştirdiklerine dikkat çeken AKEDAŞ Elektrik Perakende Satış A.Ş. çok yakın zamanda hazırlıklarını yaptıkları özel servis ve ürünler ile müşterilerinin karşısına çıkacak.Hizmet kalitesi ve personelin yeterliliği konusunda müşteri görüşlerini kaydetmek için geliştirilmiş dokunmatik ekranlı bilgi işlem cihazı çok yakın zamanda Tüketici İşlemleri Merkezinde müşterilerle buluşuyor.Amaç olarak; Müşterilerin değerlendirmelerini alarak hizmet kalitesi ve personelin yeterliliği konusunda tespitler yapmak, yeni kampanyalar ve ürünler hakkında müşterilerin tepkisini görmek ve hedef kitleyi seçmek, sorularla potansiyel müşterileri belirlemek gibi hizmet kalitesini artırmayı hedeflemektedir.2017’nin sonunda ISO 9001 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ ve ISO 10002 MÜSTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ Belgeleri alınıyor…AKEDAŞ Elektrik Perakende Satış A.Ş.personeli, ISO 9001:2015 Kalite Belgesi ve ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi eğitimlerini tamamladı.2017 yılının sonunda diğer süreçlerinde tamamlanması ile birlikte ISO belgelerini almış olacak.ISO 9001 sisteminin bir parçası olan ISO 10002 standardı ile hedeflenen; müşterilerin önemsediğini göstermek, müşteri şikayetleri yönetim sisteminin rakiplerle kıyaslandığında daha üst seviyelerde uygulandığını göstermek, mükemmel bir müşteri ilişkileri vitrini oluşturmak, müşteri şikayetleri yönetimi konusunda çalışanların bilinç ve dikkatlerini geliştirerek bu standartları güzel bir araç olarak kullanması ön görülmektedir.Ocak-Mayıs 2017 döneminde Dağıtım sistemine giren enerjinin yaklaşık %40’ını yerli ve yenilenebilir enerjiden temin etmektedir…AKEDAŞ Elektrik Perakende Satış A.Ş. olarak;TEİAŞ verilerine göre Türkiye’de elektrik enerjisi kurulu gücü Mayıs 2017 sonu itibariyle 80.035,0 MW’dır. Lisanssız Güneş Enerji kurulu gücü ise Mayıs 2017 sonu itibariyle 1.152,8 MW’dır. Türkiye kurulu gücünün yaklaşık %1,5’i Lisanssız Güneş santrallerinden karşılanmaktadır. Mayıs 2017 sonu itibariyle, 2016 yıl sonu kurulu gücüne göre %30 artış olmuştur. Bölgemizde ise toplam da 56,12 MW Lisanssız Güneş Enerji santrali bulunmaktadır. Geçen yıla göre Mayıs 2017 sonu itibariyle yaklaşık %18 artış olmuştur. Türkiye Lisanssız Güneş enerjisinin kurulu gücünün yaklaşık % 4’ü bölgemizde bulunmaktadır. Bölgemizde bulunan tüm Lisanssız Güneş Enerjisi aylık üretim değerlerine göre hesaplamaları AKEDAŞ Elektrik Perakende Satış A.Ş. tarafından yapılmaktadır. Dağıtım Sistemine giren enerjinin Ocak-Mayıs 2017 döneminde yaklaşık %40’si yenilenebilir enerjiden temin edilmektedir. Geçen yılın aynı dönemine göre bu oranda %20’lik artış olmuştur.Müşteri Portali projesi ile artık bir çok tüketici işlemleri online hizmete açıyor… AKEDAŞ Elektrik Perakende web sitesi online işlemler menüsünden giriş yapılacak müşteri portali ile;Borç Sorgulama, Borç Ödeme, Fatura itirazı ve Fatura itirazının durumu, Dönem Faturalarının Görüntülenmesi, Tarife bilgileri geçmişi, Müşteri Talepleri ve Aktif Sözleşme Listesi gibi birçok tüketici işlemleri artık online olarak gerçekleştirebilecek.

Güncelleme Tarihi: 23 Haziran 2017, 11:46
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner180

banner174