Kervan Lezzetler Grubu ve ALPEDO Yönetim Kurulu Başkanı Sami Kervancıoğlu açıklamasında; “Bu veciz cümleyi, sosyal medyada dolaşırken yakaladım. Tam da beni, bizi, seni, yani hepimizi ilgilendiriyordu. Merdiven basamak basamak ve şairin dediği gibi ağır ağır çıkıyoruz o merdivenleri. Tek basamakla… Şayet her hamlede birkaç basamak atlamayı denersek, yorulur, dizimizin dermanı kesilebilir ve başarısızlık kaçınılmaz olur. Tabi bunun için hayalleriniz, akabinde hedefleriniz olacak. O hedefler ki, tutturabileceğiniz, yani onikiden vurabileceğinizi hedefler olmalı ki, emekleriniz zayi olmasın, ümitleriniz ümitsizliğe dönüşmesin! Biz bu yola çıkarken, bu sektördeki yerimizin önemini bilirken, Kahramanmaraş halkına vereceğimizin çok şey olduğunu hissettik” dedi.

Bu bilinçle hem ürün, hem hizmet kalitesini öne çıkarttık, Türkiye sathına dalga dalga yayıldık ve Alpedo’nun girmediği il kalmayacak düşüncesinden hareketle, şube sayısını, bölge müdürlüklerinin sayısını, satış noktalarının sayısını artırmayı kendimize hedef koyduk. Hayallerimizi hedefe çevirdik. Kahramanmaraş dondurması diye yola çıktığımız sürede, markamızı, şehrimizi Türkiye’ye tanıttığımız gibi, şimdi de dünyaya tanıtarak hem dondurmanın başkenti tanımı perçinlemiş olduk. Öyle ki, çevre illere dondurma fabrikası kurarak, ulaşım ağını daha da kısalttık, kaliteli ve taze ürünü müşterilerimizin beğenisine sunduk. Bu sebepten dolayı Mardin Kızıltepe’de dondurma fabrikası kurduk. Hadi bir müjde daha vereyim, Bosna Hersek’teki fabrikamız da bir-iki aya kadar devreye girecek, Balkanlar da Alpedo kalitesi ile beslenecek. Durmuyoruz, üretiyoruz. Hizmet ağımızı genişletip, daha fazla üretim, daha fazla istihdam ile belirlediğimiz hedeflere ulaşmaya çalıştık, çalışıyoruz. Kervanhan’da bölge müdürlerimizle bir toplantı gerçekleştirdik, ki 3 gün sürdü. 2021 yılında ne yaptık, hedeflerimize ulaşabildik mi, 2022 yılında hedefleri yakalamak için neler yapabilirizin tartışmasını yaptık. Çok verimli geçti bu toplantılarımız. Önümüzü görmek istedik. Fikir alış-verişinde bulunduk. 20 olan bölge müdürlükleri sayımızı 30’a çıkartmayı hedefledik.

“HEDEFİ OLMAYAN KİMSELERLE ÇALIŞMIYORUZ”

Çünkü, hedefi olmayan insanların başarıyı yakalaması, başarı hikayesi yazması görülmüş şey değildir.

2022 yılı hedeflerimiz arasında, 20 olan bölge müdürlükleri sayımızı 30’a çıkartmak var. Aynı düşünceden hareketle, dondurma satış noktalarımızın sayısı yanında, ciromuzu artırmak da başka hedeflerimiz arasında. Daha fazla üretim, daha fazla istihdam, daha fazla tanıtım. Ne için, şehrimiz için, ülkemiz için. Bu bakımdan gece gündüz demeden, tatil bayram düşünmeden çıraklığını yaptığımız meslekte ustalaşmayı hedef tahtasına koyduk ve dünyanın gündemine oturduk. Hedeften söz ettik. Evet, hedefi olmayan, vizyonu olmayan insanlarla çalışmıyoruz, çalışmayı düşünmüyoruz. Hedefe ulaşamayanları önce uyarıyoruz, sonra yerini değiştiriyoruz, olmazsa yolları ayırıyoruz. Serbest piyasada, ticari hayatta kesin olan kural şudur ki, ‘değişmezseniz, değiştirirler!’ Bizim sizlerden beklediğimiz mesele, şehrimize, dondurmamıza, bu sektörde marka haline gelmiş dünya çapında isim yapmış firmalarımıza sahip çıkmak! Klasik cümledir ama söylemeden duramayacağım, ‘birimiz hepimiz, hepimiz birimiz için’ ifadelerini kullandı. HABER: MUSTAFA KÖMÜ

Editör: Haber Merkezi