Vatandaşlar sitemli bir şekilde bekleyiş içerisinde olurken interaktif alanlardan ise Nüfus müdürlüğü internet portalından Randevu da alınamıyor. Randevu doluluk oranı %100 olarak görünen Dulkadiroğlu Nüfus müdürlüğünde işlemler ağır kalıyor, Esnaf sitem ediyor. 300 bin nüfusa hizmet veren bir ilçeye yetmiyor. Kırsal alanlar ve Suriyeli Mültecilerin kaldığı alan Konteyner Kentten gelen işlemlerle randevu almakta vatandaş zorlanıyor.

PERSONEL AZLIĞI İŞLERİ YAVAŞLATIYOR

Nüfus cüzdanlarını ve Aile Tablosu, ikametgah gibi öncelikli işlemler için internet portalından Randevu alamayan vatandaşlar Kimlik, veraset, ikametgah vb. işlemleri yaptıramadıkları için sitem ederken Nüfus müdürlüğü içerisinde Pandemi dolayısı ile personellerin çoğunun olmayışı vatandaşı mağdur durum bırakıyor. 15’e yakın gişenin olduğu Nüfus Müdürlüğünde 3-4 personelin görev yapması vatandaşı sitem ettiriyor.

MAĞDURİYETİMİZE ÇÖZÜM BULUNSUN!

Sitemleri dile getiren vatandaşlar, Kimliğimizi değiştiremiyorum, mağdur oluyorum. Devlet dairelerinde hiçbir işlemimi yaptıramıyorum, Yeni Doğan çocuğumu kütüğe düşüremiyorum’ gibi sitemlerle bizler vatandaş olarak, gereken neyse yapılmasını istiyoruz. 300 bin nüfusa hizmet veren bir ilçeye bu durum yakışmıyor. Burası dağ başı değil, Vatandaş neden mağdur ediliyor. Neden bu çalışma masaları boş duruyor. Personelini yerleştir ve insanları mağdur etme” gibi sitemlerde bulundular. (HABER: YAŞAR ERİKLİ)

Editör: Haber Merkezi